Týnka je už měsíc v očekávání :o)

18.01.2011 17:04

 Týnka by měla být už skoro v polovině březosti, tak jsem dnes při čištění ubikací provedla menší reorganizaci (přestěhovala jsem je s Cipem o patro níž), abych jí měla lépe na očích a snadněji se mi s ní manipulovalo.

Nikdo s tím problém neměl, jen mě nějak chybí Cipulovo pozdravy z očí do očí :o( Ale je to praktičtější a musím myslet hlavně na blaho naší těhulky ;o)

Týnka je hodná holka, vzorně se láduje vším co jí předložím - ale jako správná aristokratka to vždy dá nejdřív ochutnat "manžílkovi" a až pak mu to sebere z huby a pustí se sama do jídla =oD

 

Taky jsem je dneska všechny zvážila - s uspokojením musím konstatovat, že "jojo efekt" funguje, a tak i přes úbytek na váze při minulém vážení všichni tentokrát docela výrazně přibrali - a hlavně naše těhulka - po měsíci má už o 100g víc než před krytím.