Stěhování národů

25.06.2011 11:42

 Konečně jsem si domů přivezla nový přírůstek. Je jím krásná, hodná a upovídaná samička Fresie Champ =o)

A když už jsem si přivezla nováčka, rozhodla jsem se zase trošku reorganizovat.

Týnka už má 4 měsíce po porodu a je to krásná pořádná samice - mateřství jí rozhodně prospělo, proto jsem se rozhodla jí opět spárovat.

Cipísek už bohužel mezi námi není, Aleky je s Týnkou příbuzný....takže jako jediný přicházel v úvahu "maličký" Best. A i když je to teprve dvouměsíční adolescent a váží sotva půlku toho co jeho nová "manželka", tak se zdá, že vše bude v pořádku =o) Malý se snaží jako velký kluk a Týnka se na něj jen shovívavě usmívá a přemýšlí nad nesmrtelností chrousta - co mi to jen připomíná? Námluvy jeho tatínka Collina ;o)

 

A když už jsem zmínila Alekyho, rozhodla jsem se mu dát ještě jednu šanci a dostal k sobě na byt naší Akropolis. Ta sice rodila poměrně nedávno, ale zpět do kondice se dostala rychle. A upřímně příliš nepočítám, že se Ališek pochlapí - a už vůbec ne hned. Takže Pollynka bude mít čas se vyžrat do obřích rozměrů Týnky a pokud to s Alekym neklapne, dostane na podzim ženicha jiného.

 

A protože jsem holky rozstěhovala k nápadníkům, zbyly mi 3 bezprizorní samice - sotva měsíční Fresie, dvouměsíční Fiona a čtyřměsíční Valletta.

Celkem logicky jsem proto rozhodla, že budou holky bydlet spolu. No, krapítek jsem se přepočítla =o(

Fionka se projevila jako protivná nesnášenlivá potvora, pokousala obě nahaté holky a při pohledu na zoufalou Vallettku natlačenou v rohu na domečku, kývající se nepřítomně ze strany na stranu jsem se po dvou hodinách rozhodla zavřít Fionu na samotku, aby zpytovala svědomí.

Jestli to bude k něčemu dobré nevím, ale bylo momentálně to nejlepší řešení.